Beschrijving GN5235-21
Lees verder
De Liebherr GN5235-21 is een vrijstaande vrieskast met BluePerformance uitgevoerd met een netto inhoud van 360 liter. Deze vriezer heeft 8 lades - waaronder een kleine platte lade onderin - en is voorzien van een zuinig energieklasse D label. Dankzij het NoFrost systeem hoeft u nooit meer te ontdooien, géén ijsvorming op de verpakkingen of in de laden.
De GN5235-21 is uitgevoerd in de kleur wit, heeft een breedte van 70 cm. en een hoogte van 195 centimeter. Het interieur is uitgevoerd in het kenmerkende Comfort klasse. De vriezer beschikt verder over heldere LED verlichting en een praktische status indicator waarmee direct af te lezen is of de vriezer goed functioneert.
De GN5235-21 is uitgevoerd in de kleur wit, heeft een breedte van 70 cm. en een hoogte van 195 centimeter. Het interieur is uitgevoerd in het kenmerkende Comfort klasse. De vriezer beschikt verder over heldere LED verlichting en een praktische status indicator waarmee direct af te lezen is of de vriezer goed functioneert.
Info van fabrikant

- Behuizing: Wit
- Kleur deur: Wit
- Materiaal deur/deksel: Staal
- Materiaal zijwanden: Staal
- Volume vriesgedeelte: 370 l
- Volume totaal: 369 l
- Energieklasse:
- Energieverbruik per jaar: 224 kWh
- Energieverbruik per 24 uur: 0,613 kWh
- Energiekosten per jaar: € 49,-
- Energie efficiëntie index: 80
- Geluidsniveau: 38 dB(A)
- Geluidsniveau klasse: C
- Klimaatklasse: SN-T
- Geschikt voor onverwarmde ruimte: > 0°C
- Koelmiddel: R600a
- Spanning: 220-240 V ~
- Frequentie: 50/60 Hz
- Aansluitwaarde: 1,3 A
- Aansluitwaarde in Watt: 286 W
- Aantal compressoren: 1
Afmetingen
- Hoogte: 195 cm
- Breedte: 70 cm
- Diepte (incl. wandafstand): 75 cm
- Diepte bij 90° geopende deur: 136 cm
- Breedte bij 90° geopende deur: 74 cm
- Tussenbouwbaar: Ja
- Plaatsbaar tegen muur: Ja
- Netto gewicht: 101,5 kg
- Bruto gewicht: 108,2 kg
- Hoogte verpakking: 2027 mm
- Breedte verpakking: 715 mm
- Diepte verpakking: 819 mm
Vriesgedeelte
- Vriestechniek: NoFrost
- Ontdooisysteem vriesdeel: Automatisch ontdooisysteem
- Instelbereik temperatuur vriezen: -14°C tot -28°C
- Aantal vriesladen: 8
- Aantal glasplateaus vriesdeel: 7
- Invriescapaciteit: 18 kg / 24 uur
- Bewaartijd bij storing: 9 uur
- Aantal sterren vriesdeel:
- Verlichting vriesdeel: LED verlichting
- FrostControl: Ja
- FrostSafe: rondom gesloten met transparant front
- SmartGrid: SmartGrid ready
- Statusindicator: Ja
- SuperFrost: Ja
- VarioSpace: Ja
- Koudeaccu: 1 Koudeaccu
- IJsblokjeshouder: Ja
Overige kenmerken
- BluPerformance: Ja
- Soort Design: HardLine
- Deurscharniering: Rechts, wisselbaar
- Verborgen deurscharnier met blokkering op 115°: Ja
- Deur opent maximaal op: 115°
- Greep: Hevelgreep
- Verwisselbaar deurrubber: Ja
- Lengte aansluitsnoer: 210 cm
- Aansluitsnoer los meegeleverd: Ja
- Materiaal draagplateau vriesdeel: Glas
- Transportwieltjes achter: Ja
- Vlakke aluminium achterwand: Ja
- Display: 2,4 inch display
- Soort bedieningspaneel: Tiptoets
- Positie bedieningspaneel: Achter de deur
- Temperatuuralarm: Optisch en akoestisch temperatuuralarm
- Deuralarm vriesdeel: Akoestisch deuralarm
- Kinderbeveiliging: Ja
- Geschikt voor SmartHome: Ja, met SmartDeviceBox
- SmartDeviceBox: Ja, accessoire
- SabbatMode: Ja
- Materiaal interieur: Kunststof wit
- Stelpoten in hoogte verstelbaar: 2
- Transportgrepen achter: Ja
Specificaties
Model
Vrieskast
Energieklasse
Energieklasse D
Buitenmaten ( h x b x d )
1950 x 700 x 750 mm.
EAN
4016803067092
Productcode fabrikant
GN 5235-21
Merk
Liebherr
Assortiment lijn
Liebherr Comfort
Soort
vrieskast
Kleur
Wit
Soort koelkast
Vrijstaand
Inhoud vriesgedeelte (liters)
360,00
No-Frost vriessysteem
No-Frost: niet ontdooien
Installatie
Haal de vriezer uit verpakking en zet deze op de plaats. Zorg ervoor dat de vriezer stabiel staat en stel deze waterpas. Na plaatsing dient u minimaal 4 uur te wachten (24 uur bij liggend vervoer), alvorens de vriezer aan te zetten.
Garantie
Liebherr Nederland geeft 8 jaar volledig garantie bij aankoop van de LIEBHERR vrieskast GN5235-21. Alle huishoudelijke koelkasten, vriezers en wijnkasten komen in aanmerking voor 8 jaar zekerheid. Dit betekent dat u, bovenop de fabrieksgarantie, van het derde tot en met het achtste jaar na aankoopdatum garantie ontvangt op alle onderdelen en arbeidsloon en geen voorrijdkosten betaald. Het enige wat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf kosteloos registreren.
Alleen zelf registreren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een service bezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een service bezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Alleen zelf registreren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een service bezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een service bezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Reviews (0)
Alternatieven
Best verkocht in klasse
Ander merk of kleur
Huidig product
Voor meer
Luxere Liebherr
Downloads
Hieronder vindt u officiële documentatie bij dit product (pdf bestanden).
Product vragen (0)

Wat klanten over ons zeggen...
-
Goede apparaten, goede levering
3 februari 2025
Jeroen
Korte versie: goede spullen, vakkundig en snel geleverd, meedenkend met klant en gaan verder dan op de drempel leveren.
Voor een inductieoven een paar keer telefonisch contact gehad waaruit bleek dat ze tot op detail van hun waren op de hoogte zijn. De levering leek lastig wegens slecht bereikbare plek, maar ter plekke zagen de leveranciers toch mogelijkheid voor een eenvoudige installatie. Ze waren echter bereid om een stap hoger te gaan dan hun servicelevel, dachten goed met ons mee en dat is een groot pluspunt.
Lees op trustpilot.nl -
Goede klantenservice
8 febrauari 2025
Mevr. Zuurbier
De klantenservice is telefonicsh goed bereikbaar. Medewerkers geven goede en bruikbare antwoorden op alle vragen. Geeft zeer snel reactie en levert ook snel!
Lees op trustpilot.nl -
Fijne service
30 januari 2025
Bas de Gooijer
Fijne service, hadden op voorraad wat ik nodig had, en omdat ik haast had werd het direct voor me klaargelegd en kon ik bij het magazijn ophalen. Super aardig aan de telefoon, super aardig bij het magazijn. Helden zijn het.
Lees op trustpilot.nl