De kwaliteit van Miele zit hem niet alleen in het apparaat zelf, ook service en garantie zijn goed geregeld. Zelfs bij het ontwerp van MIELE vrieskast tafelmodel F12011 S1 is rekening gehouden met praktische toegankelijkheid voor monteurs. Dit alles om bij eventuele storingen ook hierin de beste kwaliteit te kunnen bieden. Miele geeft 2 jaar garantie bij aankoop van de MIELE vrieskast tafelmodel F12011 S1. Deze garantie heeft betrekking op arbeidsloon, voorrijkosten en eventueel benodigde onderdelen.
Eerste hulp bij storingen
Miele Nederland heeft op basis van de ervaringen van haar monteurs een module ontwikkeld welke u als klant moet helpen om veel voorkomende gebruikersfouten; eenvoudige storingen etc. te helpen oplossen. Groot voordeel hiervan is dat u direct weer kunt beschikken over een werkend apparaat en dat u - bij een bezoek van de monteur - toch tegen kosten aanloopt. De eerste hulp bij storingen module van Miele tracht aan de hand van diverse vragen en voorstellen u verder te helpen om op begrijpelijke wijze uw machine weer werkend te krijgen.
Uitgesloten van garantie
Storingen voortkomend uit gebruikers fouten vallen niet onder de garantie. Tevens zijn ook kunststof onderdelen uitgesloten van garantie.
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed beschikt over een eigen service dienst hebben wij de nodige ervaring en zullen wij dan ook allereerst proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. Mocht dit niet lukken dan zullen wij contact opnemen met de service dienst van Miele Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Service dienst Miele Nederland:
Bij Miele kunt u online uw service aanvraag ingeven en heeft u zelfs de mogelijkheid om direct een afspraak op het door u gewenste moment in te geven. Zeer praktisch en zeer klantvriendelijk. Mocht u dit liever telefonisch doen dan kunt u Miele bereiken op telefoonnummer (0347) 37 88 88.
Beschrijving F12011 S1
Lees verder
Tafelmodel diepvrieskast uitgevoerd met 3 transparante laden en voorzien van een zeer zuinig energieklasse A+ label. De Miele F12011 S1 beschikt verder over glasplaten tussen de lades (LowFrost) en is voorzien van automatisch superfrost.
Door het LowFrost systeem kunt u eenvoudig 'hogere producten' kwijt en is ook het schoonmaken van de vriezer veel eenvoudiger uit te voeren.
Door het LowFrost systeem kunt u eenvoudig 'hogere producten' kwijt en is ook het schoonmaken van de vriezer veel eenvoudiger uit te voeren.
Info van fabrikant

Vrijstaand model
Horizontale greeplijst
Deurscharnieren rechts, verwisselbaar
Milieuvriendelijk invriezen
- Energie-efficiëntieklasse A+
- Energieverbruik in 365 dagen: 194 kWh
Netto-inhoud
- 4-sterren-vriesvak 98 l
Bedieningspaneel
- Temperatuurregeling d.m.v. draaiknop
4-sterren-vrieszone
- Invriesvermogen in 24 u: 11 kg
- Automatisch "Superfrost"
- 3 transparante vriesladen
- Elk vak kan als invriesvak worden benut
Meegeleverd toebehoren
- 1 bakje voor ijsblokjes
Klimaatklasse
- SN-ST
Veiligheid
- Led voor temperatuuralarm
Afmetingen
- Hoogte 85 cm
- Breedte 55,4 cm
- Diepte 62,3 cm
Specificaties
Kenmerken koel/vries
Tafelmodel (hoogte ± 85 cm)
Model
Vrieskast
Energieklasse
Energieklasse A+
Buitenmaten ( h x b x d )
850 x 554 x 623 mm.
EAN
4002514805979
Merk
Miele
Soort
vrieskast
Kleur
Wit
Soort koelkast
Vrijstaand
Inhoud vriesgedeelte (liters)
98,00
No-Frost vriessysteem
Handmatig ontdooien
Installatie
Haal de vriezer uit verpakking en zet deze op de plaats. Zorg ervoor dat de vriezer stabiel staat en stel deze waterpas. Na plaatsing dient u minimaal 4 uur te wachten (24 uur bij liggend vervoer), alvorens de vriezer aan te zetten.
Garantie
Reviews (0)
Product vragen (0)

Wat klanten over ons zeggen...
-
Goede apparaten, goede levering
3 februari 2025
Jeroen
Korte versie: goede spullen, vakkundig en snel geleverd, meedenkend met klant en gaan verder dan op de drempel leveren.
Voor een inductieoven een paar keer telefonisch contact gehad waaruit bleek dat ze tot op detail van hun waren op de hoogte zijn. De levering leek lastig wegens slecht bereikbare plek, maar ter plekke zagen de leveranciers toch mogelijkheid voor een eenvoudige installatie. Ze waren echter bereid om een stap hoger te gaan dan hun servicelevel, dachten goed met ons mee en dat is een groot pluspunt.
Lees op trustpilot.nl -
Goede klantenservice
8 febrauari 2025
Mevr. Zuurbier
De klantenservice is telefonicsh goed bereikbaar. Medewerkers geven goede en bruikbare antwoorden op alle vragen. Geeft zeer snel reactie en levert ook snel!
Lees op trustpilot.nl -
Fijne service
30 januari 2025
Bas de Gooijer
Fijne service, hadden op voorraad wat ik nodig had, en omdat ik haast had werd het direct voor me klaargelegd en kon ik bij het magazijn ophalen. Super aardig aan de telefoon, super aardig bij het magazijn. Helden zijn het.
Lees op trustpilot.nl